Saturday, February 12, 2011

hye hye...

kangen bangattt aku nak mengarang ni tapi malang nye masa telalu limited huk huk...i-pad selalu dalam bag tapi tak tau arr nape tah tak leh nak update blog kat sini,tajuk nak tag leh tapi bila tang body msg tak leh ishhh ishhhh musykil la..kalau masalah nye diasebabkan teknikal huhhh akan padat la masa aku sentiasa hehe..

skang ni aku ngan wan tgh sibuk membeli2 brg2 umah coz insyallah dlm bulan depan aku akan pindah n dok umah sendiri mmm..terasa rindu sangat nak do sendiri ;) aku rasa sejak kawin ni aku tak penah pegang periuk kuali sudip n belanga,semuanye MIL aku yang urus kan..entah tau entah tak agaknye aku nak memasak ni agaknye yek hehe insyallah nnt lelama biasa agak nye..banyak btul duit yang mengalir keluar skang ni,maner taknye dari zero nak penuhkan 1 umah...POKAIII!!!!!

Umar dah semakin besar n bijak..skang umar dah 9 bln 3 minggu,2 bln lebih lagi dah setahun dah anak aku hehehe mcm memain je dah ader anak ni tapi itu la kenyataan..thank God for ur gift to me..telalu sayang aku pada nya,dia la nyawa aku..Ummi luv Umar so much baby!!!

malam dah semakin matang n mata ku dah semakin menunduk..hwuaaaa dah ngantukkk,camner nak becerita lagi ni..entah bila2 la nak sambung lagi yek..takpe aku akan create gak masa itu utk kau,page hehehe nnti sambung yek nite3...zzzZZzzzzzZzzzz

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.