Monday, June 22, 2009

B'day




Salam kenkwn...hari ni birthday aku yg ke-29 huhu dah hampir nak tua dah (tapi belum tua lagi tau)..aku gi keje mcm biasa n sementara nak menunggu appt ngan cust ptg nnti,aku pun lepak la kat ofis sambil mengadap PSP n tetiba wan panggil aku suruh kuar kat cust waiting room n bila sampai je sana aku tgk boss2 aku semua ader n admin staff pun ader n lebih suprise bila adik aku (ayen) n kawan dia pun ader..rupa2 nye wan n ayen dah berpakat nak bagi aku kek..huhuhu punya la terharu sampai berlinang air mata aku(cuma berlinang tau bukan menitis) huhu..cuppies yang sungguh cute,menarik,cantik sampai sayang nak makan..so sweet tq so much guys,luv u all..suku daripada yg cuppies yg ader tu aku suruh ayen bawa balik n bagi kat mak n abah..ramai gak la yang merasa hehe..tq tq tq...

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.