Sunday, January 30, 2011

salam





huhhh lama btul tak menjenguk page yang 1 ni..tetiba rasa mcm nak mengarang lak hehehe...ape cite last kita yek??Ya Allah.. masih zaman anak dara hahaha skang ni dah ader anak sorang dah,tgk la betapa lamanye aku tinggalkan page ni..

anyway,aku skang ni berstatus isteri kepada seorang suami n berstatus ummi kepada seorang anak yang bernama Umar Isyraf..terasa cepat masa berlalu,rasa nye ari tu sedang hangat bercinta n tetiba dah kawin n dah 9 bulan aku bergelar ummi hehe.terasa sempurna hidup skang ni,alhamdulillah..



trikh keramat yg tak mngkin aku lupa kan ialah 050709 huhu..aku selamat diijabkabulkan bersama kekasih hati hehe 9 bulan selepas bergelar isteri,aku selamat melahirkan seorang putera pada tarikh 220410 dengan cara pembedahan..baby aku tak cukup hari kerana air ketuban aku bocor tetapi alhamdulillah keadaan nye terlalu sihat..pejam celik pejam celik,Umar Isyraf skang dah 9 bln seminggu n sehari..

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.