Tuesday, July 29, 2008

Demam

huhhh lamanye rasa tak update blog ni,terasa rindu plak...aku diserang demam yg melampau selama dua minggu sampai tak bleh bangun wuaaa wwuaaaa :( selama demam ni 3 kali pegi klinik coz ubat yg doctor bagi tu mcm tak mujarab jerk rupa2 nye kuman2 tu kuat melawan ubat tu coz setiap kali demam,antibiotik tak penah diabiskan..hahhh sape yg merana??sendiri gak,padan muka..buat petama kalinye aku makan ubat sampai habis, yuuhooo n hopefully everything will be fine..tapi ader baik nye sakit smpai beminggu2 ni at least aku bleh la buang tabiat yg tak bleh aku buang selama ni huhuhu n alhamdullillah dah seminggu aku suci darinye n hopefully akan beterusan selamanye hehehe :)

kepada sesiapa yg selalu tak abis kan antibiotik,bawak2 habiskan n tak payah nak jadi doctor pakar lak hehehe...

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.